torsdaaag

Blev en kort dag idag med enbart marknadsföring på schemat. Då mestadels av lektionen bestod av eget arbete drog jag hem eftersom utan min dator gör jag inte speciellt mycket nytta i skolan. Den obligatoriska sidan som skulle skrivas har dock inte blivit av, men till mitt försvar behöver jag nog min mamí att ställa lite frågor till så... Istället har jag lagat mat och rensat bland massa cd-skivor. Har hittat alla gamla godingar som Westlife, Five, Blue, BSB osv... Sitter och lyssnar igenom nu, åh nostalgi! Perfekt till långa bilresor, eller vad säger du Sara?

Dagens insikt/fråga: Hur överlevde jag ì 17 år utan torrschampoo?


Vill ha varma sommarkvällar som denna... Anna bjöd på en grym kväll.


Kommentarer
Postat av: Your boyband sistaaaah

Passar perfekt på bilresor! Passar faktiskt perfekt i alla lägen :D

2009-11-19 @ 17:43:50
Postat av: Anna

mycket trevlig kväll!

2009-11-19 @ 18:57:15
Postat av: Joffaaaa

Sara, du har helt rätt! Är du i Sävja eller? Du har hållt låg profil!!

Jaa Anna, det var hur mysigt som helst! Vill tillbaka...

2009-11-19 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback