måndag

Får en smärre chock när jag tittar på klockan, kvart över åtta och jag har precis landat här hemma. Blev en sväng förbi gymet efter skolan idag och sedan ner till ICA i ilfart för att lämna tillbaka en film, alldeles för lite Joel Kinnaman i de senare Johan Falk-filmerna måste jag säga. Jag måste ju lära känna min blivande man så bättring får det bli. (Jennifer om du ser detta får du gärna ta med Tjenare Kungen imorgon hihi).

Efter ICA hamnade jag framför spisen och idag blev det pasta (oväntat...) med emmertalersås. Svingott om jag får säga det själv. Glufsa i sig framför Biggest loser (sjukligt besatt) och nu sitter jag här, på min laptop, som jag fick tillbaka idag efter att vi vart separerade i sex veckor. Även om jag hatar dig nästan alltid ibland datorn måste jag säga att det är rätt soft att ha dig tillbaka. puss


sexbomb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback