måndag

Helgen har bara flugit förbi. De hade kort med folk på Rififi i lördags så genom Elina fick jag komma dit och provjobba. Var där även igår (söndag) och förhoppningvis behöver de mina tjänster fler gånger hahaha... Kul vare i alla fall!

Bakning och sånt som jag skulle tagit hand om blev därför uppskjutet. Praliner blev i alla fall gjorda men min idiot till bror och hans kompis har ätit massor av dem så måste förmodligen göra nya. Asjobbigt eftersom det tar rätt mycket tid och ja, jag är arg speciellt eftersom det är fjärde gången det händer sen jag började julbaka. Idag blev det knäck och något annat chokladigt som jag gjorde på impuls. Nu inväntar jag bara att min mami ska ringa och då ska vi åka och shoppa lite. puss!



lite för het farsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback