lördag

Myskväll igår hemma hos Frida och vi bunkrade upp med guacamole, chips, dip, godis, kladdis, chokladmousse, cola, ja listan kan göras lång helt enkelt!! Idol stod ju självfallet på schemat och utgången blev ju som vi hoppats, Erik vann! Självklart satt jag med resten av Sverige och blundade när Eriks flickvän gick upp och pissade för sitt revir. Pinsamt och mest trist för honom som blev snuvad på sitt speciella ögonblick.

Kom precis hem från Gränby Centrum men inte mycket rikare blev jag. En hårinpackning och lite fuktkräm lyckades jag i alla fall få med mig, funderar starkt på att klicka hem lite morgonrockar jag såg dock... Ikväll blir det i alla fall till att heja på min älskling Maria när hon spelar fotboll! Cooolt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback