jul och party

Nästan hela julen har hunnit flyga förbi sedan jag sist skrev något. Julen i år var alldeles toppen. Jag måste medge att jag var lite orolig med tanke på att en hel del traditioner ändrats eftersom min älskade farmor inte längre är med oss och hon har alltid varit en huvudperson kring min jul. Men det blev jättebra ändå med mina nära och kära.

Igår gjorde jag som resten av Uppsala och festade till det. Kvällen började knackigt med krossade spritflaskor och annat men den artade sig och blev riktigt riktigt rolig och lite smått galen med sjukt roliga människor. Det behövdes verkligen. Något mindre exalterande var att slå upp ögonen imorse för att åka och jobba men det gick bra även det. Blir en lugn kväll ikväll med Johan Falk och Frank Wagner som sällskap eftersom det blir jobb även imorgon.


Jag hade gärna burit dessa godingar igår som gömde sig i en av mina klappar, men tyvärr får de agera ögongodis tills vädret tillåter annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback