det är torsdag och solen skiner

Klockan är bara kvart i 12 och jag känner mig som en duktig fisk idag. Trots ovilja tvingade jag mig till dagens enda lektion, marknadsföring, vilket jag måste erkänna var något av en prestation med tanke på att ungefär en femtedel av eleverna dök upp. Sedan blev det till att åka hem och direkt sätta igång med min essä som ska skrivas för Svenska C tills imorgon. Kan stolt säga att jag knegat ihop tre sidor på sisådär en och en halv timme. Det säger ju sig självt att innehållet förmodligen inte håller måttet men idag går kvantitet före kvalitet för jag är trött och vill ta en (sisådär tre timmar lång) powernap med gott samvete. Bra jobbat.


sommar, vänner och lite för mycket alkohol önskas nu, tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback